Subject: FW: Kullerkupu tänav ning Kurna-Tuhala tee ristmik
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 11:23:01 +0300

From: Ksenia Haavistu
Sent: Tuesday, August 5, 2025 11:20 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kullerkupu tänav ning Kurna-Tuhala tee ristmik

Tere

Edastan vastuse  Kiili Vallavalitsusele.

Tegemist on Kullerkupu tee ja Kangru tee (praeguse tee nr 11115
Kurna-Tuhala) ristmikuga. Oluline on vaadelda seda piirkonda tervikuna.
Kangru teel on projekteeritud uued bussipeatused ning Kullerkupu ristmikul
ristuvad Kullerkupu teega jalg- ja jalgrattatee ning Kullerkupu põik.
Antud ristmiku piirkonnas on tööpäeviti hommikuti ja õhtuti tihe liiklus,
kuna läheduses asub lasteaed. Samal ajal liigeldakse jalg- ja
jalgrattateel ning Kullerkupu põigul. Tegemist on ohtliku kohaga, mistõttu
oli vajalik ristmik ümber projekteerida viisil, mis välistaks liiklejate
konfliktpunktide tekke.

Uue lahenduse kohaselt rajatakse ristmikule liiklussaar sõidutee
ületuskohaga jalgratturitele ja jalakäijatele. Kullerkupu tee ristmikul on
tagatud vajalikud sisse- ja väljasõidu pöördekoridorid, sealhulgas ka
prügiveokite manööverdusvõimalus. Kullerkupu põik ühendatakse kavandatava
ristmikuga ning põigult väljuvatele veoautodele on projekteeritud piisava
laiusega ja ülesõidetav ristmiku osa, et tagada sõidukite ohutu ja sujuv
liikumine ettenähtud trajektooril.

Väljavõtte asendiplaanist:

Päringu pildil on välja toodud ülesõidetava ala äärekivid enne
asfalteerimist.

Lugupidamisega

Ksenia Haavistu

Põhja osakonna ehituse üksus

ehituse projektijuht

5330 4612

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Katri Voit <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, August 4, 2025 11:50 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kullerkupu tänav ning Kurna-Tuhala tee ristmik

Tere

Kiili Vallavalitsusele edastati vihje, kuna tegemist on riigitee
ristmikuga, siis edastame teile kirja.

Rajatavat Kullerkupu tänava ning Kurna-Tuhala tee ristmikku. Mingil
põhjusel on see ristmikäärekivide ning ohutussaarega aetud ebamõistlikult
kitsaks.

Milleks sellist ohtlikku pudelikaela, kuhu hakatakse lõhkuma autosi ning
lumesahku sinna tekitada?

Probleemi asukoht:

Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2

https://annateada.ee/notify/kaart.html?lat=59.354082
<https://annateada.ee/notify/kaart.html?lat=59.354082&lng=24.777786>
&lng=24.777786

Google link: https://www.google.com/maps/search/?api=1
<https://www.google.com/maps/search/?api=1&query=59.354082%2C24.777786>
&query=59.354082%2C24.777786

Heade soovidega

Katri Voit

sekretär

679 0260 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.